İLK GÖREV ODAMIZI TOPLAMAK.(K.Ş.Y) Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Kasım 19, 2020 İLK GÖREVİMİZ BELLİ OLDU. BU HAFTA ODAMIZI TOPLUYORUZ. Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar EdaAyaz21 Mayıs 2021 06:48RENGARENK EĞLENCELİ Bİ ÇALIŞMA OLMUŞ :))YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaEdaAyaz21 Mayıs 2021 06:48👏😊👏😊YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
GÖLCÜK BARBAROS İLKOKULU 3-D SINIFI İĞNE İPLİK ELİMDE Aralık 04, 2020 https://www.youtube.com/watch?v=9QbrzwYlyq0 Devamı
Turgut Özal İlkokulu 3/F şubesi Harun Korkmaz... Kıyafetlerimi Katladım yerleştirdim, video ve kolaj çalışması Ocak 02, 2021 Devamı
RENGARENK EĞLENCELİ Bİ ÇALIŞMA OLMUŞ :))
YanıtlaSil👏😊👏😊
YanıtlaSil