Barbaros İlkokulu 3-D sınıfı "İğne İplik Elimde Dikiş İşi Bende" Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Aralık 11, 2020 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar yavasirin4121 Mayıs 2021 06:35Aferin çocuklarYanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
GÖLCÜK BARBAROS İLKOKULU 3-D SINIFI İĞNE İPLİK ELİMDE Aralık 04, 2020 https://www.youtube.com/watch?v=9QbrzwYlyq0 Devamı
Turgut Özal İlkokulu 3/F şubesi Harun Korkmaz... Kıyafetlerimi Katladım yerleştirdim, video ve kolaj çalışması Ocak 02, 2021 Devamı
Aferin çocuklar
YanıtlaSil